Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda korku dolu anlar: Tır alev alev yandı

Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda seyir halinde olan tır, bilinmeyen nedenle çıkan yangın sonrası alev alev yanarak kullanılamaz hale geldi.

Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda korku dolu anlar: Tır alev alev yandı

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Olay, gece saatlerinde Gaziantep-Şanlıurfa otoyolu Nizip ilçesi yakınlarında meydana geldi. 

İddiaya göre, plakası ve sürücüsü öğrenilemeyen bir tırda seyir halindeyken yangın çıktı.

 Yangını fark eden sürücü, tırı emniyet şeridine park ettikten sonra kendisini dışarı attı. 

Daha sonrasında 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yapılan ihbarla olay yerine itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.

 Kısa sürede büyüyen ve tırı tamamen saran yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Yangın sonrası tır kullanılamaz hale gelirken çıkış nedeniyle ilgili soruşturma başlatıldı.

Gaziantep-Şanlıurfa otoyolunda korku dolu anlar: Tır alev alev yandı

İptal

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

0 Yorum

Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!

Tekrar deneyiniz.